ללא קטגוריה

מערכת סיכה וחשיבותה לתפעול שוטף של מערכות

מערכת סיכה- זיו מערכות שימון וגירוז

מערכת סיכה וחשיבותה לתפעול שוטף של מערכות, מפעלי מזון, חקלאות ותעשייה

מהי מערכת סיכה?

מערכת סיכה מספקת חומר סיכה לחלקים הנעים ונמצאים במגע בתוך מכונות, חומר הסיכה מסייע לשימון חלקים סטטיים ולהפחתת מקדמי חיכוך בין חלקים כדוגמת גירים, גלגלי שיניים, צירים, מיסבים, שרשראות, ברגים ואחרים מתוך מטרה למנוע התחממות וכשל באלמנטים השונים של המכונה. מערכות סיכה אוטומטיות משמשות גם לקירור המונע חימום שעלול להפחית ולפגוע במידת הדיוק של הציוד המכני כך שהן נדרשות לספק את המידה המדויקת של שימון וגירוז באופן רגיל. מערכות סיכה לתעשייה משמשות בתעשיית הרכב, בציוד מכני והנדסי, בתעשיית הדלק והשמנים, בחקלאות, בתחנות כוח ובתעשיית המתכת.

 

סוגים שונים של מערכות סיכה

ניתן למצוא מספר סוגים של מערכות סיכה ובהם: מערכת סיכה חד קווית כוללת למעשה משאבה המספקת חומר סיכה ושימון באמצעות מספר צינורות מקבילים והיא מספקת לחץ שמן נמוך ומשמשת בעיקר עבור מכונות קטנות עד בינוניות. מערכת סיכה דו קווית לעומת זאת פועלת בשני שלבים: בראשון המשאבה שואבת את חומר הסיכה ממיכל האחסון וכן ממזרקים ובוכנות ומשחררת אותו בכיוון אחד, ברגע שהשמן מגיע לקצה הצינור הראשון הוא נשאב לצינור השני וכך המערכת נפטרת מהשמן בכיוון המנוגד. מערכות גירוז אוטומטית דו קווית נמצאת בשימוש בתעשיות הדורשות שימון וגירוז באופן קבוע עבור ציוד מכני בגודל בינוני ומעלה.

 

מערכות סיכה אוטומטיות בציוד כבד

ציוד מכני גדול כדוגמת טרקטורים, משאיות, מחפרים אשר כוללים מספר גבוה של חלקים נעים ואשר פועלים תחת עומסים כבדים בתנאי לחות ולכלוך דורשים התייחסות מיוחדת של מערכות שימון וגירוז אוטומטיות. מערכות סיכה לחקלאות, מערכות במפעלי מזון ומערכות גירוז לתעשייה מסייעות לשימון וגירוז של מיסבים, נקודות חיכוך וחלקים הידראוליים אשר נדרשים להפעלת הכלים תחת שימון מדויק ומתמשך אותו מסוגלת לספק מערכת סיכה.

 

מערכות סיכה אוטומטיות

חומר הסיכוך הנכון, במידה הנכונה, בזמן הנכון ובמקום הנדרש לכך זוהי המטרה העיקרית של מערכת סיכה שנועדה לתמוך בציוד מכני, לשפר תנועת רכיבים זזים, לשפר מקום חיכוך. מערכות אוטומטיות אלה אשר מבצעות את תפקידן ללא מעורבות מגע יד אדם הן פתרון שיכול לשמור על המיכון שלכם בכשירות מקסימלית ואף לשמר את אורך החיים שלו לאורך זמן. זיו מערכות מתמחה בטיפול, תיקון, התקנה ותחזוקה של מערכות סיכה אוטומטיות לכל התחומים וענפי הפעילות והיא יכולה להתאים לכם את המערכת המתאימה לצרכים שלכם. לתחזוקת מערכת סיכה יש חשיבות גדולה בשמירה על תפעול הציוד המכני שלכם, שגרת תחזוקה של מערכת שימון וגירוז מבטיחה לכם הפחתה למינימום של תקלות שירות אפשריות ולכן מומלץ לבצע את התחזוקה על ידי אנשים מקצוע המתמחים במערכות אלה ויכולים להבטיח לכם ראש שקט. פנו עוד היום לזיו מערכות גירוז ושימון אוטומטי או התקשרו 04-8731122 ותוכלו ליהנות משקט נפשי ומעבודה מקצועית.

Back to list