ללא קטגוריה

משאבת גריז חשמלית

מדוע אתם צריכים משאבת גריז חשמלית ולשם מה היא נועדה

 

מהי משאבת גריז חשמלית?

משאבת גריז חשמלית היא משאבה שעוצבה בכדי לספק גריז לאזור בודד או למספר אזורים בציוד תעשייתי. ניתן לראות שימוש במשאבות כאלה בעיקר בתחום הייצור והתחבורה, כאשר הן יכולות לאחסן בתוכן מכמויות קטנות ועד לכמה מאות של גריז בהתאם לצרכים שלכם. גריז משמש כחומר סיכה ביישומים שבהם שמן אינו יכול להגיע או להתקבל, כלומר מקומות שבהם שמן עלול לטפטף ולפגוע בחלקים אחרים של הציוד, המתקנים או האתר עצמו. הגריז הוא למעשה חומר סיכה לא נוזלי שמורכב משמן וסבון לשם השגת רמה גבוהה יותר של צמיגות מאשר שמן. משאבות גריז ומשמנת אוטומטית נועדו למעשה לשם הקטנת החיכוך בחלקים נעים מכונות וציוד מכאני בעולמות התחבורה והציוד מכני הנדסי וכן בתעשייה והן מסייעות בתהליך הלובריקציה של רכיבים בתעשיה, חקלאות, תעבורה, בתי דפוס, מפעלים ועוד. 

 

מהן היתרונות של משאבות גריז?

פעילות יעילה משאבות גריז ידניות אינן יעילות והן צורכות זמן במסגרת הפעלתן, בזמן שמשאבת גריז חשמלית או מערכת גירוז אוטומטית חוסכת בזמן ומספקת את כמות הגריז המדויקת לכל אזור במכונה או בציוד התעשייתי.

משפרת את יכולת ההחזקה מערכת גירוז ומשאבות גריז חשמליות מאחסנות כמויות גדולות יותר של גריז ובכך חוסכות בזמן הדרוש לתחזוקה במהלך שבוע העבודה.

חסכונית – אתם לא חוסכים זמן רק מבחינת התחזוקה אלא שימוש במשאבות גריז פנאומטיות חוסך לכם את כמויות הגריז הנצרכות בשימוש היומיומי. 

 

כיצד בוחרים משאבת גריז בצורה נכונה?

בחירה במשאבת גריז או במשמנת אוטומטית נובעת בעיקר מהצרכים שלכם, בחירה במשאבה לא מתאימה תמנע מכם לנצל את היתרונות הרבים הטמונים בשימוש יומיומי. עליכם להבין ראשית את כמות הגריז הדרושה עבורכם בכל נקודה ואת כמות הנקודות שאתה עליכם לשמן לשם פעילות תקינה של הציוד. משאבות גריז מגיעות עם מגוון אפשרויות הקשורות ללחץ המערכת, גודל התוף ודרישות הצמיגות ולכן הבנת הצרכים שלכם תוביל לבחירה באופציה הטובה ביותר עבורכם. בכל מקרה לפני רכישת משמנת אוטומטית או משאבת גריז מומלץ להיוועץ עם מומחים, זיו מערכות היא החברה המובילה בישראל במשך שנים רבות והיא משווקת משאבות גריז, משאבות גריז אוטומטיות ומשאבות שמן הידראולי לתעשיות השונות. 

 

סוגים שונים של משאבות

משאבת גריז פנאומטית יכולה לעשות שימוש בסוגים שונים של גריז או חומרי סיכוך אחרים, היא פועלת באמצעות לחץ אוויר יציב כדי לדחוף גריז בצינורות. משאבות גריז פנאומטיות מגיעות בגדלים שונים” מגדלים קטנים שיכולים להיות מולבשים על גבי הציוד ועד למשאבות גדולות שדורשות שטח רצפתי גדול. משאבות אלה דורשות צריכת חשמל נמוכה יותר במידה ויש לכם בציוד קומפרסור אוויר. משאבת גריז חשמלית שקטה יותר מבחינת הפעלתה והיא בעלת לחץ גבוה יותר. למרות העובדה שהיא צורכת חשמל ישנן משאבות חסכוניות המגיעות במגוון נרחב של גדלים ומספקות תוצאות שעליהן תוכלו לסמוך במהלך העבודה שלכם. במידה ויש לכם בציוד מעגל הידראולי תוכלו לבחור גם באפשרות של משאבת גריז הידראולית למערכת הלובריקציה, משאבות אלה מחוברות באמצעות צינור הידראולי ועושות שימוש בכח הקיים בציוד כדי לספק גריז לנקודות הדרושות.

 

Back to list