ללא קטגוריה

משאבות פניאומטיות או הידראוליות למכלי גריז ושמן

משאבה פניאומטית

משאבות פניאומטיות או הידראוליות למכלי גריז ושמן

מכליי גריז למשאבות גריז הוא מוצר בסיסי לכל מפעל או תעשייה שמבצעת תהליך לובריקציה, במסגרתו מוזרקים שמנים וגריזים לתוך מסבים וגלגלי השיניים של המכשור הכבד כדי למנוע הצטברות בלאי וכדי להאריך את חיי המכונה. 

מנגד, קיים מגוון רחב של סוגי משאבות, כאשר ההבדל בין משאבת גריז פניאומטית למשאבת גריז הידראולית, וקיומן של משמנת אוטומטית ומערכת גירוז אוטומטית – מצריך ירידה לפרטי ההבדלים כדי להבטיח שבסוף תתבצע הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר למכשור. 

 

מהם מיכלי גריז או שמן למשאבות הזרקה ?

מיכל למשאבת גריז הוא מיכל גריז הניתן לניוד שבאמצעות הרכבת משאבה אודותיו ניתן לגרז ולבצע את תהליך הלובריקציה כהלכה. המכלים עצמם אינם שונים משמעותית מתוקף היותם כלי קיבול, ונבדלים בעיקר לפי יכולתם להתחבר למספר סוגי משאבות וכמות הנפח שהם יכולים להכיל. 

בחירה במיכל וורסטילי, כלומר כזה שביכולתו לשמש את בעליו עבור מספר סוגי משאבות, יאפשר שימוש במיכל למספר רב של שימושים. האפשרות הזו קורצת במיוחד לבעלי מוסכים או תעשיות למיניהם המבקשים לפעול  כדרך קבע עם משאבה חד גונית שעוברת מנקודת גירוז לנקודת גירוז ידני לטובת לובריקציה . נפח המכלים משתנה וכשמדובר במשאבה קטנה וניידת לשימוש פרטי, הנפח נע בין 16 ליטרים לכדי 200 ליטרים. 

 

סוגי משאבות 

היבט נוסף של משאבות גריז נוגע כמובן למנגנון הלחץ שמאפשר את שאיבת החומר והזרקתו בלחץ גבוה לתוך המערכות עצמם, הסוגים הנפוצים כיום הינם משאבות פניאומטית ומשאבת גריז הידראולית. ההבדל בין השתיים נוגע לסוג המנגנון שבו משתמשים בפועל. 

כלומר, בעוד שבמשאבת גריז פניאומטית אוויר דחוס הם אלו שמייצרים את הלחץ ששואב ולבסוף מזריק את הגריז או השמנים לתוך חלקי המכונה, במשאבת גריז הידראולית באמצעות לחץ נוזלים נדחפת הבוכנה בצורה אנכית ולמעשה שואב את הגריז מתוך המיכל ומזריק אותו החוצה לתוך צרכני הסיכה למיניהם. 

את שני סוגי המשאבות ניתן להפעיל באמצעות מנגנון אוטומטי, כאשר משמנת אוטומטית ומערכת גירוז אוטומטית הפכו למוצר מבוקש יותר בשנים האחרונות לעומת המגרזות הידניות שמצריכות זמן ומאמץ רב יותר. הבחירה בכלים אוטומטיים מאפשרת להקטין את מרחב הטעות האנושית במהלך הגירוז, כמו גם לחסוך זמן רב וכתוצאה מכך להגדיל את תפוקת העסק.

 

זיו מערכות בע”מ  – כל פתרונות הגירוז שתצטרכו

אם אתם זקוקים למשאבות מסוג זה ומכלים ניידים  למשאבות אלו, לגריז או לשמן , הכולל בקרי אוויר ואקדחי הזרקה  אנחנו בזיו מערכות בע”מ מכפר ביאליק נשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים עבורכם את ראש המשאבה והציוד  הנדרשים בדיוק לצורך הייחודי והפרטי שלכם. 

אצלנו בזיו מערכות בע”מ מכפר ביאליק ניתן למצוא את כלל המשאבות והמכלים הקיימים, במגוון נפחים וגדלים שונים – החל ממשאבות ידניות פשוטות, ועד לכדי משאבות חשמליות פניאומטיות ומשאבות אוטומטיות שיקלו על תהליך העבודה  ויאפשרו לכם לחסוך כאבי ראש מיותרים , זמן יקר ולהפחית עלויות. 

לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

Back to list