ללא קטגוריה

מגרזת

מגרזת – עבור מה היא משמשת ואילו סוגים קיימים בשוק?

הליך גרוז הוא קריטי בכדי להבטיח שהציוד שלכם ימשיך לפעול ולשם הפחתת עלויות התפעול שלכם. במידה ולא תקפידו על שימון וסיכוך, הציוד שלכם עלול לסבול מתקלות, אורך חיים נמוך יותר וכך באופן ישיר לפגוע בשורת הרווח של החברה שלכם. 

 

מדוע כדאי לעשות שימוש במגרזת אוטומטית?

מגרזת אוטומטית מספקת לכם סיכוך ושימון של החלקים השונים בציוד שלכם באופן תדיר. סיכוך גבוה או קטן מידי עלול להוביל לחיכוך ולעלייה בטמפרטורה לכדי התחממות, אשר עלולה לפגועה בפעילות של הציוד. יתרה מכך, היעילות הגבוהה ביותר בפעילות של סיכוך וגירוז היא בשעה שהציוד מבצע תנועה אולם כיצד נעשה זאת בצורה בטוחה עבור האדם שאמור לבצע את הפעולה וזאת בנוסף לצורך שלנו להפסיק את פעילות הציוד לשם ביצוע הפעולה. מגרזת אוטומטית או מגרזת חשמלית מספקת לכם פתרון בטיחותי ויעיל לסיכוך של נקודות שונות במערכת או בציוד שלכם. 

 

מדוע חשוב לבצע תהליך של גירוז במכונות ובציוד?

תהליך של שימון, סיכוך וגירוז בציוד מכני הפועל בסקטורים שונים של התעשייה הינו חשוב ביותר ממספר היבטים חשובים: גירוז של מיסבים במכונות דוחה לכלוך ואבק ובכך שומר עליהם מפני השפעות חיצוניות שעלולות להוביל לתקלות, גירוז מונע חיכוך של חלקים שונים במכונה ובכך למעשה מונע אפשרות ליצירת קצר חשמלי, יש לשמור על טמפרטורה אחידה במיסב לשם הבטחת פעולה תקינה לאורך זמן. אחת הבעיות שנוצרות במהלך של גירוז ידני הוא בעודף גירוז או בחוסר גירוז, במצב של עודף גירוז אנו עלולים להביא לנזילת גריז אל חלקים נוספים בציוד שלנו ובכך להוביל לתקלות ומן הצד השני חוסר בגירוז עלול להוביל באופן ישיר לשחיקת מיסבים לכן מגרזת חשמלית יכולה לסייע לנו לשמור על אורך החיים של המיסבים והמנוע ולמנוע את שריפת המנוע.

 

סוגים שונים של מגרזות 

קיימים מספר סוגים שונים של מגרזות בהם תוכלו לעשות שימוש עבור המכונות, הציוד או כלי התחבורה שלכם בצורה הטובה, הבטוחה והחסכונית ביותר לחברה שלכם שכן המשימה שלכם היא למנוע השבתת כלים ומערכות שתפגע לכם בעבודה. מגרזת אויר נועדה לגירוז וקירור של צירים ומיסבים פנימיים. מגרזת ידנית נועדה להפעלה ידנית תוך שימוש בכמויות קטנות של חומר סיכוך והיא קלה לשימוש ולהעברה ממקום למקום, נעזרים בה לשימוש בעיקר באתרי בניה ובחקלאות.  מגרזת פנאומטית נועדה להעברת גריז בצמיגות קלה עד בינונית ממקום אחד לאחר, לדוגמא ממיכל שבו הגריז מאוחסן למכונה שאותה אתם רוצים לשמן. המגרזת הזו פועלת בצורה יעילה והיא קלה יותר לשימוש מאשר מגרזת ידנית. מגרזת חשמלית היא הפתרון היעיל והנוח ביותר לפעולות סיכוך והיא מאפשרת לנו הספק עבודה גבוה בזמן קצר יחסית בשל העובדה שהיא מזריקה במהירות גבוהה. כל מגרזת יכולה להתאים עבורכם תוך בחינה של הצרכים והעבודה שאתם מבצעים, חברת זיו מערכות היא החברה המובילה בישראל כיום למכירה ושיווק של מגרזות לתעשייה ותשמח להתאים לכם את המגרזת המתאימה ביותר לגירוז ושימון אוטומטיים של המכונות או הציוד שלכם.

Back to list